
Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün ebediyete irtihalinin 86. yıl dönümü dolayısıyla anma programı düzenlendi.
Büyük Önder Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK’ün ebediyete intikalinin 86. Yılı Anma Programı kapsamında, Cumhuriyet Meydanında bulunan Atatürk Anıtı’na Çelenk Sunma Töreni yapıldı.
İncirliova Cumhuriyet Meydanında düzenlenen anma programı saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı’nın okunması ile başladı.
Günün anlam ve önemini belirten konuşmanın ardından, Öğrenciler tarafından şiirlerin okunduğu programda koro çalışması sergilendi.
Düzenlenen anma programına, İncirliova Kaymakamı Canan Hançer Baştürk, İncirliova Belediye Başkanı Aytekin Kaya, ilçe protokolü, kurum amirleri, siyasi parti temsilcileri, vatandaşlar ve öğrenciler katıldı.
AYYILDIZ HABER








