mouse ile üzerine gelince
mouse ile üzerine gelince
DOLAR
EURO
STERLIN
FRANG
ALTIN
BITCOIN
mouse ile üzerine gelince

BAŞKAN ZENCİRCİ’DEN ÇEVRE DUYARLILIĞI ÇAĞRISI

Yayınlanma Tarihi :
BAŞKAN ZENCİRCİ’DEN ÇEVRE DUYARLILIĞI ÇAĞRISI
mouse ile üzerine gelince

“DAHA TEMİZ VE YAŞANABİLİR BİR GERMENCİK İÇİN HEP BİRLİKTE SORUMLULUK ALMALIYIZ”

AYDIN – Germencik Belediye Başkanı Burak Zencirci, ilçenin farklı noktalarında gelişigüzel şekilde bırakılan hurda eşyalar, molozlar ve katı atıkların oluşturduğu görüntü kirliliğine dikkat çekerek vatandaşlara önemli bir çağrıda bulundu. Çevre temizliğinin yalnızca belediyenin değil, tüm vatandaşların ortak sorumluluğu olduğunu vurgulayan Başkan Zencirci, daha temiz ve düzenli bir Germencik için herkesin duyarlı davranması gerektiğini ifade etti.

İlçe genelinde temizlik çalışmalarının aralıksız sürdüğünü belirten Başkan Zencirci, belediye ekiplerinin yoğun bir çalışma temposuyla görev yaptığını söyledi. Özellikle yaz aylarında artan nüfus hareketliliği ve çeşitli nedenlerle boş alanlara bırakılan atıkların hem çevre sağlığını tehdit ettiğini hem de ilçenin estetik görünümüne zarar verdiğini dile getirdi.

Başkan Zencirci yaptığı açıklamada, “Bu görüntüler güzel ilçemiz Germencik’e yakışmıyor. Hurda eşyaların, molozların ve çeşitli katı atıkların cadde, sokak ve boş alanlara bırakılması çevre kirliliğine neden oluyor. Ekiplerimiz çift mesaiyle durmaksızın görevlerinin başında çalışmalarını sürdürüyor. Ancak çevre temizliği konusunda vatandaşlarımızın desteği ve duyarlılığı büyük önem taşıyor” dedi.

Çevreye bilinçsizce bırakılan atıkların sadece görüntü kirliliği oluşturmadığını, aynı zamanda halk sağlığını da tehdit ettiğini belirten Zencirci, özellikle boş arazilere ve yol kenarlarına bırakılan moloz ve atıkların zamanla kötü koku, haşere ve çeşitli çevresel sorunlara yol açtığını söyledi.

Germencik Belediyesi olarak temiz bir çevre için önemli yatırımlar ve çalışmalar gerçekleştirdiklerini ifade eden Başkan Zencirci, vatandaşlardan atıklarını belirlenen kurallar çerçevesinde bertaraf etmelerini istedi. Belediye ekiplerinin ilçenin her mahallesinde düzenli olarak temizlik çalışmaları yaptığını belirten Zencirci, çevre bilincinin yaygınlaşmasının bu çalışmaların başarısını artıracağını kaydetti.

Vatandaşlara çağrısını yineleyen Başkan Zencirci, “Daha temiz, daha düzenli ve daha yaşanabilir bir Germencik için hep birlikte sorumluluk alalım. Çevremizi korumak gelecek nesillere karşı da görevimizdir. Temiz bir Germencik ancak vatandaşlarımızın desteğiyle mümkün olacaktır” ifadelerini kullandı.

Germencik Belediyesi, çevre temizliği konusunda vatandaşların ihbar ve taleplerini değerlendirmeye devam ederken, ilçe genelinde çevre bilincini artırmaya yönelik çalışmalarını da sürdürüyor.

AYYILDIZ HABER

mouse ile üzerine gelince

YORUM YAP